Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Snart får jag mina pengar igen

Av Per - 23 januari 2012 03:26

Har ju hamnat i utanförskap,

sen har man blivit dålig och isolerat sig hemma och

fått svårt att ta sig ut, nu har vårdcentralen erbjudit

sig att komma hit och fylla i papprena så jag kan få

tillbaka min sjukpension igen, kanske dom kan hjälpa

mig med lite annat också.



Det är en märklig värld vi lever i, men det är det vi vill leva i.

Ordet samarbete finns inte, folk ska klanka ner på varann och

gå bakom ryggen på varann, det är så samhället funkar idag.



Tänk om man skulle få frid i sitt liv och känna sig

tillräckligt stark för att göra allt man vill göra,

vilken dröm alltså, snart skaffar man nog bil också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Per - 26 januari 2012 20:48

Åt en rulle idag, hemkörd som vanligt....gott men kunde varit lite mer krydda kanske, just ja det var en kyckling rulle....   Såg Travel Channel, riktigt sugen på en tur till overthere, uppleva USA, bila eller som på TC åka motorcykel genom U...

Av Per - 23 januari 2012 15:59

Blir lite pizzaätning här idag, det blir gott. Måste bara bli kvitt halsbrännan, sen ska jag få mig lite äpple också vilket lär göra susen, sånt sägs ju vara så extremt nyttigt!     Det känns verkligen att man är trasig, ensam och nästan he...

Av Per - 22 januari 2012 12:35

Om jag fortsätter kritisera kyrkan som jag gjort tidigare, då kommer polisen att plocka min dator.   Ett enkelt sätt att lösa problem på inom Svenska Kyrkan. Istället för att reda ut det som blivit fel så låter man polisen ta hand om det - ...

Av Per - 22 januari 2012 12:11

Om ni visste vilket hat jag har mot kyrkan efter allt dom utsatt mig för, om inte tänka på särskolan som ligger bakom allt, jag lever verkligen i utanförskap.   Jag har 3 riktiga vänner just nu, i morgonkväll träffar jag 2 av dom. Den 3:e bor...

Av Per - 22 januari 2012 05:59

Redan vid 22-23 igårkväll faktiskt, jag lade mig och vilade vid 16-17 igår eftermiddag, nu vid 5 på morgon klev man upp....så kan det gå.   Men så är det då man är ensam, man vänder på dygnet hur lätt som helst, varit ute och skottat en del s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards