Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Per - 22 januari 2012 12:35

Om jag fortsätter kritisera kyrkan som jag gjort tidigare,

då kommer polisen att plocka min dator.


Ett enkelt sätt att lösa problem på inom Svenska Kyrkan.

Istället för att reda ut det som blivit fel så låter man polisen

ta hand om det - idioter!


Sen har både kanslichefen och församlingspedagogen gått i samtal

för att jag kritierat deras agerande, dom har fått mig inför rätta

- men dom klarar inte av att reda ut problemen.


Därmed lever jag i utanförskap, alla mina vänner inom kyrkan har vänt mig ryggen

och dom bryr sig inte, men skicka mig på 3-4 polisförhör går bra!


Jag skulle gärna vilja fråga dom hur dom tänker.

Av Per - 22 januari 2012 12:11

Om ni visste vilket hat jag har mot kyrkan efter allt dom utsatt mig för,

om inte tänka på särskolan som ligger bakom allt, jag lever verkligen i utanförskap.


Jag har 3 riktiga vänner just nu, i morgonkväll träffar jag 2 av dom.

Den 3:e bor jag vägg i vägg med då det är min hyresvärd.



Om ni tror att jag har en god relation till min familj så har jag inte det heller,

ja det är min far och hans fru i Gränna, vi pratas vid via Skype imellanåt,

men det är inte mer än så.


Det är tråkigt att handikappade ska falla mellan stolarna så lätt.

Men jag ska be mina 2 nära vänner att försöka ge kyrkan en vädjan att

ge mig en ny chans, 6 år och 4 månaders utanförskap och helvete.

Nu får det bannemej vara nog.


Har dom fått mig straffad så kan dom ge mig en ny chans igen också.


Amen.

Av Per - 22 januari 2012 05:59

Redan vid 22-23 igårkväll faktiskt, jag lade mig och vilade vid 16-17 igår eftermiddag,

nu vid 5 på morgon klev man upp....så kan det gå.


Men så är det då man är ensam, man vänder på dygnet hur lätt som helst,

varit ute och skottat en del snö så jag har ju fått ansträngt mig en hel del

efter allt stillasittande vilket jag tror är väldigt bra, särskilt då jag varit

dålig en tid och isolerat mig här hemma, det vart nämligen lite för mycket

bastu för mig de senaste 6 åren, förrförra våren knäckte jag mig och sen dess

suttit hemma, kommunen har inte kunnat hjälpa mig mycket så det har blivit

att min egen hyresvärd fått handla åt mig.


Det krävs läkarutlåtande för att få hjälp med sånt idag nämligen.....



Annars drömmer man om att få komma tillbaka till kyrkan igen,

jag har ett stort sår som aldrig vill läka, men ger dom mig en ny

chans kanske jag kan läka helt och bli mig själv igen.


Amen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards